Three P hjälper organisationer att utmana sina etablerade arbetssätt. Vi leder utvecklingen av inköp genom att digitalisera, utveckla och effektivisera. Vårt mål är att alltid leverera hållbara och pragmatiska lösningar.
Läs merVad kan ert företag göra för att uppnå ett bättre resultat utav inköp? Three P genomför diagnostisering för att identifiera och visualisera förbättringspotential.
Vi hjälper till med att se över strukturkapital, processer och arbetssätt för att styra mot högre besparingar, bättre prestationer och snabbare beslut.
Oavsett vad ni behöver hjälp med inom inköp så kan Three P hjälpa till. Vi har hjälpt kunder med utveckling av effektivare processer, genomfört sourcing cases och audits. Vi är snabba, effektiva och når längre än andra.
Vi har hjälpt kunder att implementera digitala verktyg som fungerar för hela inköpsprocessen samtidigt som de är kostnadseffektiva och levererar verkliga mervärden.
Oavsett om ditt företag ser fördelen med att outsourca vissa funktioner eller om ni behöver vill lägga ut delar av inköpsfunktionen så har
Three P erfarenhet, kompetens och processer för detta.
Strategic procurement is often overlooked in start-ups as the focus is predominantly on product development, marketing, and raising investments. However, this often becomes an issue for companies producing products. Strategic procurement is vital to secure future growth and profitability.
In the ever-evolving procurement landscape, the CPO's role can no longer be defined by traditions. Organizations must think differently if procurement is going to be transformed and provide a competitive advantage. We explore the new roles of the CPO.
The modern procurement organization has a pivotal role to play in reducing emissions. It provides a significant opportunity to create value for customers, protect the planet, and elevate the procurement function within the company. Here are four steps to success.